• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
19

آیا حمل کودک نوپا در دوران بارداری بی‌خطر است؟

  • کد خبر : 77
  • 13 جولای 2022 - 14:09
آیا حمل کودک نوپا در دوران بارداری بی‌خطر است؟

حمل کودک نوپا در دوران بارداری معمولاً برای اکثر زنان باردار خطرناک است و گاهی اوقات هیچ راهی برای مادران وجود ندارد. اما اینکه چقدر می‌توانید با خیال راحت بلند کنید بستگی به سطح سلامتی و تناسب اندام شما، وزن کودک نوپا و مدت زمانی دارد که او را حمل می‌کنید. اگر عوارض بارداری مانند […]

حمل کودک نوپا در دوران بارداری معمولاً برای اکثر زنان باردار خطرناک است و گاهی اوقات هیچ راهی برای مادران وجود ندارد. اما اینکه چقدر می‌توانید با خیال راحت بلند کنید بستگی به سطح سلامتی و تناسب اندام شما، وزن کودک نوپا و مدت زمانی دارد که او را حمل می‌کنید. اگر عوارض بارداری مانند خونریزی یا انقباضات زودهنگام دارید باید با پزشک خود در مورد انجام اقدامات احتیاطی ویژه صحبت کنید.

به چه علت بلند کردن کودک نوپا برای شما خطرناک است؟

با بزرگ شدن شکم مرکز ثقل شما تغییر می‌کند. این می‌تواند شما را ناپایدارتر کند. به علاوه رباط‌های شما از جمله آن‌هایی که از ستون فقرات شما حمایت می‌کنند و شل می‌شوند تا برای زایمان آماده شوند که می‌تواند باعث کمردرد شود. اگر حمل کودک نوپا دردناک است یا باعث عدم تعادل شما می‌شود. تغییرات فشار خون در بارداری می‌تواند باعث شود که هنگام‌ایستادن بیشتر مستعد احساس سبکی سر شوید. بنابراین اگر به پایین برسید و کودک نوپای خود را مستقیماً بالا بیاورید ممکن است برای چند ثانیه تا یک دقیقه احساس ضعف یا سرگیجه کنید. هنگامی که کودک نوپای خود را بلند می‌کنید، سعی کنید به جای خم شدن زانو‌های خود را خم کنید و کمر خود را تا حد امکان صاف نگه دارید. پوشیدن کفش‌های راحت و تخت و استفاده از کمربند حمایتی برای بارداری برای کاهش فشار روی کمرتان هنگام بلند کردن و حمل فرزندتان در نظر بگیرید.

لینک کوتاه : https://tatyworld.ir/?p=77

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.