• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
13

در جلسات مشاورۀ قبل از ازدواج چه اتفاقی می‌افتد؟

  • کد خبر : 16
  • 28 ژوئن 2022 - 17:36
در جلسات مشاورۀ قبل از ازدواج چه اتفاقی می‌افتد؟

داشتن یک زندگی مشترک شاد و موفق نیازمند آگاهی دقیق قبل از ازدواج است. افرادی که با آگاهی و دانش کافی دربارۀ شرایط و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی یکدیگر ازدواج می‌کنند، می‌توانند از مشکلات و اتفاقات ناخوشایند در زندگی خود پیشگیری کنند. به‌طور‌کلی تعداد زیادی از جوانانی که تصمیم به ازدواج با یکدیگر می‌گیرند، تحت‌تأثیر […]

داشتن یک زندگی مشترک شاد و موفق نیازمند آگاهی دقیق قبل از ازدواج است. افرادی که با آگاهی و دانش کافی دربارۀ شرایط و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی یکدیگر ازدواج می‌کنند، می‌توانند از مشکلات و اتفاقات ناخوشایند در زندگی خود پیشگیری کنند.

به‌طور‌کلی تعداد زیادی از جوانانی که تصمیم به ازدواج با یکدیگر می‌گیرند، تحت‌تأثیر احساسات خود قرار دارند. ممکن است در این زمان تصمیم‌گیری برای افراد سخت باشد و بسیاری از خطاها و ایرادهای موجود در رابطۀ متقابل نادیده گرفته شوند. در این شرایط، حضور یک فرد متخصص که بتواند با نگاهی درست، روابط بین این دو نفر را زیر نظر بگیرد، الزامی به نظر می‌رسد. مشاوره قبل ازدواج دقیقاً همین‌ کار را برای شما انجام می‌دهد. در یک مشاوره قبل ازدواج می‌توانید مهارت‌های لازم برای زندگی را کسب کنید، با شخص مقابل خود آشنا شوید و از بروز مشکلات احتمالی در زندگی خود پیشگیری کنید.

لینک کوتاه : http://tatyworld.ir/?p=16

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.